Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

A warm welcome to my humble space in cyberland. I hope you'll have a meaningful visit.
Assalamualaikum w.r.b,

Alhamdulillah, pada 02 Februari 2013 yang lalu, saya dan keluarga KFIQH saya telah meluangkan waktu bersama-sama untuk merapatkan ukhuwah antara kami...Kami telah mengunjungi Port Dickson, Negeri Sembilan... Awesome sangat...

Ni antara kenangan yang boleh dilakarkan sepanjang hari tersebut (skema nye ayat saya... hihi)

Aksi sahabat-sahabat brothers saya (aishh, perangai cam budak-budak semuanya) :)


Oh ya, malam sebelum tu, kami yang sisters ni semuanya bersengkang mata (aicehhh..) untuk masak masakan yang nak bawa masa trip tu... Masakan yang di masak adalah spegheti (untuk breakfast) & nasi putih + sardin + telur dadar + sambal ikan bilis + sayur campur (untuk tengahari) 

Kami pergi dengan 3 kereta semuanya (MyPinky, Kereta Faruq & Kereta Usamah). Sampai-sampai je kat PD tu, kami terus makan spegheti (pqah yang masak...sedap gilerrr). Then, start tukar baju (just for brothers lahh).. Pastu, bermula lah aksi mesra-mesra dengan air laut PD tu. Bagi kami yang sisters ni, kami just naik bot besar tu je (itu je yang paling berani kami naik..hihi)

Pastu, makan nasi plak...Seterusnya lencunkan lagi badan dengan air laut tu. Lepas dah puas, baru lah depa ni (brothers) tahu nak naik dan seterusnya pulang ke pangkalan jalan... hihi...Kami yang sisters ni dah ngantuk2 dah ni... arghhhhh....


Sampai kat destinasi masing-masing pon, sempat lagi nak berpicnic lagi (siap bentang tikar lagi). Ini semuanya sebab makanan tak habis lagi.. So, x baik membazir.. kihkih...Nasib baik pakcik guard tak de halau kami, coz rasenya tak pernah dibuat orang kot piknik kat tempat ni... hihi Manisnya ukhuwwah yang terjalin... Saya sayang kalian semua Lillah =)




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...